niedziela, 1 lutego 2015

Witajcie!


Cześć wszystkim!
Nazywam się Gabrysia M. i to jest blog z kolejnym opowiadaniem mojego autorstwa.


A ja składam podziękowania: 
PaKi- za nagłówek i pomoc przy jednej z postaci i wybraniu aktorów,
którzy przedstawiają bohaterów.
Absailer- za pomoc przy innej postaci, za użyczenie pomysłu na zakładkę bohaterów,
oraz za ciągłe patrzenie przez ramię, kiedy usiłowałam pisać rozdział na polskim.
Pannie Zgredkowej- nie mogłabym zapomnieć, że pomagałaś mi kiedy pisałam zakładki.

Gabrysia M.
 PS: Postów ze stycznia nie wyświetlajcie, bo to zakładki :*.
PS2: Prolog stopień wyżej powinniście wiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś/Aś rozdział? To teraz powiedz, co o nim myślisz. To na pewno zmotywuje mnie do działania! Zajmie Ci to tylko parę minut, a dzięki temu będę wiedziała co poprawić :).
Gabrysia M.