poniedziałek, 23 maja 2016

LBA

Hmmmmm... Brawo dla mnie. Otworzyłam pocztę, patrzę i masa powiadomień. Serio powinnam częściej tam zaglądać.
No i przeglądam i zauważyłam, że z miesiąc temu Amber została nominowana do LBA, stwierdziłam, że odpowiem, no bo czemu nie :D.

Oto pytania od Reyny:

1. Lubisz bajki Disneya? Jeśli tak, to podaj ulubioną.
Oczywiście, że je lubię, a moja ulubiona to Kopciuszek.
2. Jak zaczęłaś swoją przygodę z blogowaniem.
Hmmm... zaczęło się od tego, że przeczytałam kilka blogów o Harrym Potterze, kiedy miałam na niego fazę, a później jakoś tak samo się potoczyło...
3. Gofry czy sernik?
Zdecydowanie gofry.
4. Kim jesteś, optymistą, pesymistą czy realistą?
Chyba każdym po trochu.
5. Podaj swoje ulubione książkowe postacie (z książek Ricka Riordana. Chyba, że ktoś nie czytał, to z obojętnie jakiej).
No cóż... Kocham Nico di Angelo, Annabeth, Percy'ego, Sadie, Anubisa (wiem, że to bóg, ale Rick go wspaniale przedstawił), no i nie mogę zapomnieć o Leo.
6. Co dałabyś tym postaciom w prezencie?
Uch.... nie mam pojęcia, nigdy nie wiem co nadaje się na prezent.
7. Ulubione zwierzę.
kot, jestem totalną kociarą, chociaż niektóre psy roztapiają moje serce.
8. Czy lubisz muminki?? (licz się ze słowami, bo dowiem się gdzie mieszkasz!!xD)
Te takie muminkowe? Jasne, że lubię, chociaż wieki ich nie oglądałam, za stara chyba jestem ;).
9. Jakie dźwięki cię uspakajają?
Nie mam chyba czegoś konkretnego, chociaż Coldplay jest dobry na moje nerwy.
10. Co kojarzy ci się z dzieciństwem?
Z dzieciństwem? Nawlekanie guzików na nitkę (tak wiem ekscytujące zajęcie XD)
11. Książki czy filmy?
Książki, filmy też są super, ale książkę mogę mieć na przystanku, film niekoniecznie.
12. Jesteś herosem greckim czy rzymskim? Dzieckiem którego boga?

Ja jestem z greckiego obozu, od Ateny, także no...

A teraz pytania Annabeth:
1. Jesteś Introwertykiem czy Ekstrawertykiem?
chyba coś po środku, nigdy nie jestem typowo jednym.
 2. Jak byś zobaczyła kogoś, kto chce skoczyć z mostu (osobę kompletnie ci nieznaną) podbiegłabyś i ją pociągnęła żeby nic sobie nie zrobiła, czy nie zwracałabyś na nią uwagi?
Oczywiście, że tak. Życie może być do bani, ale nie warto ze sobą kończyć.... W końcu zawsze może ci się nie udać, przeżyjesz i wózek albo łóżko do końca życia...
3. Masz psa? Jeśli tak, to w skali od jednego do dziesięciu, jak bardzo go kochasz?
Nie mam psa.
4. Lubisz czytać?
Czy lubię? Nie... Czy kocham? Owszem i to bardzo.
5. Oklepane pytanie, ale jaki jest twój ulubiony kolor?
Uchh kiedyś to był zielony, ale od pewnego czasu wolę niebieski.
6. Twój ulubiony smak lodów (czyli czekoladowy, truskawkowy itp...) albo rodzaj (np. sorbety, owocowe…)?
Lody zjem wszystkie jeśli mam być szczera.
7. Gdybyś mogła mieszkać w dowolnym miejscu na ziemi, to gdzie by to było?
To pewnie dziwne, ale nie zamieniłabym tego małego miasta na nic innego... no może parę lat w Hiszpanii, albo Nowym Jorku.

8. Jaki masz kolor oczu, a jaki byś chciała mieć?
Mam brązowe oczy, które bardzo lubię.
9. Czytasz wszystkie zadane do szkoły lektury czy raczej streszczenia, albo oglądasz filmy?
Zawsze staram się książkę przeczytać, chyba, że to Krzyżacy, to no wiecie...
10. Co jest twoim zdaniem bardziej przerażające, pająki czy ćmy?
Ćmę to jeszcze przeżyję, ale jak widzę pająka to wpadam w panikę.
11. Gdybyś mogła, skoczyła byś na bungee albo ze spadochronem?

Nie wiem, ciężko powiedzieć, może...

Okeeyyy to tyle chyba...
ja nikogo nie nominuję, ponieważ zwyczajnie jestem leniwa :*.

Jeszcze dodam, że najnowszy rozdział pojawi się pod koniec roku szkolnego, kiedy pozbieram wszystkie swoje problemy do  kupy i przede wszystkim będę miała czas.

no i jeszcze dodam, że Heroska jest teraz również na wattpadzie, więc jeśli chcecie jeszcze raz przeżyć jej przygody, to zapraszam do czytania, rozpowszechniania, i głosowania.

Gabrysia M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś/Aś rozdział? To teraz powiedz, co o nim myślisz. To na pewno zmotywuje mnie do działania! Zajmie Ci to tylko parę minut, a dzięki temu będę wiedziała co poprawić :).
Gabrysia M.